St Lucia

14 mei 2009 - Elangata Wuas, Kenia

Terwijl ik zit te wachten op de Baz Bus om me bij m'n hostel op te halen en bij de volgende weer te droppen even een halfuurtje internet en een kort berichtje. Het is heerlijk hier, uitgebreide gesprekken voeren, relaxen en alles even in perspective zetten (hoewel ik dat laatste eigenlijk probeer te vermijden omdat ik het perspective 'I love it here! Everyone and everything is great!' geweldig vind. maarja, t zal ooit moeten). We zitten in the greater wetland park St Lucia (wetlands, exciting isn't it?!), however, we kunnen het gebied niet in vanwege buffalo en olifanten (afhankelijk van waar je heen wil). Zodoende is het niet alles wat we verwacht hadden, maar toch wel gaaf. Goed voor mijn wildcount (first of the big five; buffalo! hippo's, crocs, warthogs, impala, zeearend etc), niet zo voor die van nyn (die heeft met gemak 3 keer zo veel dieren gezien als ik in d'r tocht tot nu, enige wat ze echt nog wil is een luipaard, waar ik dan niet zo om sta te springen). Vandaag verder naar Durban, waar ik hoop wat live muziek te horen. Maar ik zou ook om 7 uur naar bed kunnen gaan, ben totaal niet lekker vandaag. Ik ben een beetje keniaans geworden; ik ben bang dat ik malaria heb. dat ik malaria heb. Iedereen in masaailand denkt bij elk klein pijntje: malaria! Aangezien de symptomen nogal op de flu lijken kan elke hypochondriak (?? spelling?) zich uitleven. Aan de andere kant, ik ben gestopt met mijn malariapillen nemen omdat muggen virtually non-existant zijn in kenya, dus zeker met de drought is malaria geen issue. Vervolgens kwam ik hier en wist niet eens dat dit malariagebied was, dus t duurde even voor ik voldoende (hoop ik) voorzorgmaatregelen trof. anyway, I'll pass out in the bus and should be fine tomorrow.

Morgen naar de drakensberg (heb nu al hoogtevrees!), misschien een paar daagse tocht doen, super gaaf! Kan niet wachten! Will  tell you guys more later. love!

1. Lotte:
    18 mei 2009
    Leuk om weer wat te horen. Zorg goed voor jezelf, we willen je graag heel terug en bovendien is het ook meer genieten zonder ziektes enzo. Haha. Have fun, liefs!